Re: Cement w silosach

J. F. napisał(a):
No nie bardzo. W twoim przykladzie jakies tarcie o rurke musialo
> byc, i to dosc spore, bo utrzymalo slup kawy.
> Jakby rurka byla sliska, to bys ja zdjal i zostawil slup na stole
> - tak jak dzieci foremki z piasku.
>
> J.
Wielokroć demonstrowałem to "doświadczenie" i jeżeli równo nasypałem,
bez "bąbli" powietrza, to zawsze się udawało.
A demonstrowałem to tym, których musiałem przekonać do przeróbki
istniejącego prostokątnego otworu wysypowego w dnie zasobnika
(bunkra) węglowego.
Dla ułatwienia można sypiąc prztykać poprzecznie i lekko w rurkę dla
równomiernego rozłożenia się materiału. No, i rurka musi być
dostatecznie długa.
Ja ćwiczyłem to na rurce po "gęsiej skórce", tej do oklejania rysunków
a kawa była "Ford", bo nie było mi szkoda takiej, której nie pijam .
Wyniki pozytywne.
Pozdrowienia!
W.Kr.
Reply to
wieslaw.kruszewski
On Mon, 3 Dec 2007 04:27:48 -0800 (PST), snipped-for-privacy@gmail.com
Ale chropowata rurka papierowa. Uzyj teflonowej :-)
Na rozszerzajacy sie ? A moze wystarczalo blacha oblozyc :-)
J.F.