Re: Czy op?aca si? robi? doktorat?

On Mon, 23 Mar 2009 09:18:30 -0700 (PDT), Konrad Anikiel

Największe nasycenie stopniami naukowymi w firmach przemysłowych jest w małych, często jednoosobowych firemkach w inkubatorach przedsiębiorczości w centrach naukowych w wielu krajach wspomaganych finansowo lub w inny sposób przez rząd. Są to zwykle ludzie jednocześnie pracujący na uczelni, albo właśnie z uczelni odchodzący. Oni robią R z dużej litery, choć przy budżecie nieporównanie mniejszym niż kołchozy typu IBM. Molochy typu IBM ich po jakimś czasie wykupują, a pierwotni właściciele tych firemek zostają szefami działów. O ile mają ochotę w ten kołchoz wsiąknąć, bo często biorą gotówkę i idą realizować następny pomysł od zera. Konrad

Albo (przecietnie 4 na 5) spokojnie i bez szumu bankrutuja.

A.L.

Reply to
A.L.