Re: Jazda na goraco :)

PeJot snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a):

> A według mnie pod Lema podpada porada żeby do łożysk po 2 złote używanych do > przesuwania piecyka. Przymocowanych do nóg tego piecyka śrubami używać smaru > wysokotemperaturowego. I co mi zrobisz?

A może odwrócić problem? Kozy nie ruszać. Przesuwać budynek. W.Kr. z uśmiechem.

Reply to
W.Kr.

O, wstrzymał kozę ruszył Ziemię, polskie go wydało plemię. Ale rusz tą Ziemię tylko trochę, żeby dalej nie poleciała, bo kozy w Niemczech potem będziesz szukał. Konrad

Dnia Sun, 24 Jul 2011 22:55:13 +0200, pluton napisał(a):

Ale pomysl - przyjda noca, zechca przesunac piec, beda sie mocowac, silowac, samochodami ciagnac - i nikt nie zauwazy ze to ziemianke trzeba przesunac :-)

W dniu 2011-07-28 21:30, J.F. pisze:

Gorzej jak przyjda noca, kolbami w drzwi załomocą... ;)

Reply to
venioo

W dniu 2011-07-29 20:47, pluton pisze:

Nie takie rzeczy żeśmy ze śwagrem w '39 robili ;)

Reply to
venioo

venioo snipped-for-privacy@onet.eu napisał(a):

Trudno załomotać w takie drzwi :)

Podziemne tunele mieszkalne wietnamskie. Około 3min20sek jest opis podziemnej kuchni.
Teraz można nawet zwiedzać te ciekawe konstrukcje i zrobić film z takiej wycieczki. Około 7min10sek pokazany jest ukryty wylot komina:
Dobre rozwiązanie dla leśnych bimbrowni ;-) Lepsze od przesuwania na kółkach w ukrycie ;-)

WM

Reply to
WM

Co sie nie da zrobić ! My po dwóch flaszkach tak naprawilim teściowi bramkę co mu ze zawiasów ślatywała, że już siódmy rok stoi. Tylko teściu z podwyrza wychodzi przez stodołę. W.Kr.

Reply to
W.Kr.

Grupa nie działa u mnie.Nie wiem czemu. Czopuch komina może być przesuwny.

Czemu te Google tak żle u mnie ostatnio działają?

Reply to
Henryk Kuczera

venioo snipped-for-privacy@onet.eu napisał(a):

Wszystko jest ruchome. Problem tylko żeby to zsynchronizować razem.Te wszystkie przesunięcia. Czopuch przesuwny,komin,kozę,planetę.

Codziennie w innym miejscu. Właściciel KOZY tez się musi przesuwać. pozdr.kozioł

Google szwankują

Reply to
HK KH

Henryk Kuczera snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Czy komuś się marzy kurna chata? ;-)

WM

Reply to
WM

WM snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Oryginalny tekst "Orli Lot" 1930 RXI, nr 2, ss.32-34 :

WM

Reply to
WM