Re: maszyna do orzechów

Wyrazam ubolewanie i zawstydzenie ze Orygilnemu Pytaczowi nie podalem

> odpowiedzi na DOKLADNIE TO PYTANIE ktore zadal, i nie przetlumaczylem > odpowiedzi z angielskiego na polski.

Oryginalny Pytacz nie sprawia wrażenia poirytowanego, a ja się nie liczę, więc nie ma sprawy :-)

P.S. Przy okazji widac ze inzynier bez znajomosci angielskiego jest > jakby malo uzyteczny, albowiem odcina sie od dostepu do informacji...

No, ale zważywszy że są ludzie całe życie uczący się języków (nawet jednego!) i niczego poza tym, można powiedzieć że inżynier nieznający angielskiego to nie jest jescze kompletna katastrofa... Konrad

Użytkownik "A.L." snipped-for-privacy@aol.com napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@4ax.com...

> [...]

No to poszukaj w rosyjskojęzycznej literaturze, jestem przekonany że coś by się znalazło. Dzisiaj, przekładając świeże strony nowego wydania BPVC (czyli amerykańskich przepisów dot. urządzeń ciśnieniowych), zorientowałem się, że Amerykanie waśnie odkryli wymienniki ciepła z impregnowanego grafitu, podczas gdy Sowieci pracowali nad tą metodą już pod koniec lat sześćdziesiątych, z czego m. in. wynikł RBMK (wiem, kojarzy się z Czarnobylem, więc niezbyt optymistycznie). Tak czy siak, skoro znasz ten język dobrze, to go używaj, nie pożałujesz! Konrad