Re: Odporne na wszystko po3?cenie kabli w ziemi

> technik, zbierając przy tym niemały poklask. Moja rada: Chcesz coś mieć

No dobra, robiąc samemu rzecz, na której się nie znasz, zakładasz (naiwnie), że jak zrobisz to na 200 lat, to pewnie 50 przeżyje. Ale jaką masz pewność, że nie zrobiłeś tego na 2 lata? Według mnie kwas szczawiowy z silikonu zeźre twoje kable w rok. Założyłeś coś błędnie i konsekwentnie brniesz w to błędne założenie, trochę nakierowywany jakimiś drobnymi uwagami, ale początkowe założenie pozostaje. OK, przyszedłeś zapytać inżynierów, coś tam doradzą. Ale tutaj dostaniesz odpowiedzi tylko na te pytania, które zadasz. A co z tymi, których nie zadałeś, bo nawet nie wiedziałeś że to ma jakieś znaczenie? Konrad