Re: Odporne na wszystko po3?cenie kabli w ziemi

pluton napisał(a):

> To juz troche pytanie filozoficzne. Ale przynajmniej sie staram :) > Jest inne wyj�cie ?

Pożartuję. Przed laty w "Przekroju" pisali, że jak nie ma wyjścia to należy wyjść przez wejście . A poważniej już pisząc, to p.Konrad ma racje. Wszystkie racje. Stąd piszę "e" a nie "ę". Pozdrowienia. W.Kr.

Reply to
wieslaw.kruszewski

Dzięki. Wychodzi na to, że dobrze jest znać takich, co się znają. Niektórzy twierdzą że to właśnie tym się różnił komunizm od kapitalizmu. Ja tam w kapitalizmie też wolę znać parę ludzi do których można zadzwonić jak coś w powietrze wyleci. Ale ja staroświecki jestem :-) Konrad