Re: Odporne na wszystko po3?cenie kabli w ziemi

> No dobra, robiąc samemu rzecz, na której się nie znasz, zakładasz >

> [...]

Wyjść zawsze jest wiele, trzeba je tylko odkryć. Nie próbuję Cię zniechęcić. Zakopuj te swoje kable śmiało. Nawet się nie znam na kablach, więc niczego mądrego nie doradzę. Najwyżej robaki z ziemi będą wychodzić- dobre, jak wędkujesz czasem. Oby tylko górnicy nie wyszli :-) Konrad