Re: Pow?oka antykorozyjna zbiornika na wod? - cynk

> A czy cwiczyl ktos zagadnienia pomalowania wnetrza zbiornika

No i zawsze można kupić gotowca z plaskitu

Wątpię że przyczepność tej powłoki będzie wystarczającza. Nie dodoałem zresztą na wstępie że ten zbiornik będzie podziurawiony kilkoma przyłączami i będzie w nim występowało lekkie podciśnienie. Ma on służyć jako zbiornik odpowietrzający na króćcu ssącym pompy do hydroforu bo niestety w wężu ssącym pojawiają się sporadyczne bąbelki powietrza, których nie mogę wyeliminować w inny sposób - Studnia zakryta i położone na niej ażurowe płyty obsiane trawą.

Woda to zwykła studzienna do podlewania, z płytkich warst, ujęcie max 4 m pod powierzchnią gruntu. Także żadnych atestów nie potrzebuję - myślę że nawet gdyby ta folia w płynie była w jakiś sposób szkodliwa. To woda do podlewania będzie sie nadawała.

Gejzero

Reply to
Gejzero