Re: Przepalanie ?arówek

>Jakość styczników pod klawiszem. Jedne iskrzą, inne nie.

Przypuszczam że tak. W momencie włączania, zamiast jednego kopa, żarnik dostaje kilka(naście). Miałem taki w łazience (ale na zewnętrznej ścianie)- musiałem wymienić, bo palił żarówki. Teraz nie pali. Nie wiem, może to aluminiowa instalacja w gierkowskim bloku powodowała (kiepski styk pod wkrętem w klawiszu), może starodawne przewody. Ja jestem mechanik, nie robiłem dochodzenia :-) Konrad