Re: Toczenie gumy

>A może niepotrzebnie zakładasz że to trzeba toczyć? Guma się doskonale

> J.

No tak, ale na tym filmiku to jest metal a nie guma. Frezakra nie musi ruszać materiałem, więc odpadają problemy z siłą odśrodkową, mocowaniem, biciem, niewyważeniem itp. Wrzeciono już nawet przy jakichś 10k RPM całkiem przyzwoicie szlifuje stal, więc gumę tym bardziej. Nie znam się, ale spodziewałbym się że istnieją specjalne elastomery do łatwej obróbki- i raczej to nie jest guma. Zresztą pewnie prościej by było wystrugać formę i zalać ją silikonem albo poliuretanem. No, chyba że Pytający jest emocjonalnie z tą gumą związany... Konrad Konrad

Reply to
KA