Re: Zmi?kczenie spr??yn przy u?yciu chemii

Masz na to jakieś wsparcie?

> zyga
> --
> warning!
We have nothing to fear but fear itself - Franklin Delano Roosevelt
Zmienia sie skok, srednice.
Zapytaj fachowcow:
ław Zając
Reply to
konstruktor
Doskonale wiem, ale ja mam gotową sprężynę i chcę z niej zrobić progresywną, gdyż do eksperymentów nie będę zamawiać jednej sprężyny za 200zł. Napisz, dlaczego zmiana średnicy drutu nic nie da!!!
> Zapytaj fachowcow: > >
zyga
Reply to
Zygmunt M. Zarzecki
Bo na poczatku i tak wszystkie zwoje dzialaja jednoczesnie.
Stala sie zmieni dopiero jak sie czesc zwojow oprze o siebie lub o ogranicznik.
Zmienna srednica drutu temu moze pomoc - ale dopiero jak sie odpowiednio scisnie.
J.F.
Użytkownik venioo napisał:
Na allegro sprzedają takie gumy któe sie wkłada w sprężyny od zawieszenia samochodowego. Podobno dzieki temu ma sie sportowe zawieszenie;-)