Re: Zmi?kczenie spr??yn przy u?yciu chemii

Doskonale wiem, ale ja mam gotową sprężynę i chcę z niej zrobić
> progresywną, gdyż do eksperymentów nie będę zamawiać jednej sprężyny za
> 200zł.
Sprezyna z drutu 3 o srednicy powiedzmy 30 i dlugosci 50 to jest
wydatek ok. 5zl a nie 200. Moze do Harleya tyle kosztuja?
Bogusław
Reply to
konstruktor
Ale tak bywa. "Bedzie kosztowala ponad 100zl, szukac ile dokladnie czy juz pan zrezygnowal ?" :-)
J.F.