rura na 300 atm

Hejka
Jaka powinna byc grubosc rury stalowej o srednicy wewnetrznej 17mm, aby
wytrzymala cisnienie gazu 300atm i to uzyskane w krotkim czasie (rzedu 0,1 sek)?
z gory dzieki za odpowiedz
Magus
Reply to
Mateusz Matuszek
Mateusz Matuszek napisał(a):
NMSP: na pl.misc.militaria spytaj o konstrukcję luf w działkach małokalibrowch :)
Reply to
PeJot
Poszukaj w archiwum, kiedyś tutaj komuś to już wyliczałem. Podawałem formuły do rachowania. Konrad
Reply to
KA
KA snipped-for-privacy@b.c napisał(a):
A moze pamietasz naze watku? Byloby mi latwiej szukac ...ew. link, albo chociaz moglbys wkleic wzorki :) Byloby wspaniale!
dzieki Magus
Reply to
Mateusz Matuszek