drut aluminiowy o małej srednicy

Witam,
poszukuje drutu aluminiowego o srednicy 0.1-0.2 mm.Potrzeba mi kilkadziesiat
metrow. Ciezka sprawa bo w Polsce raczej nie kupie , moze ktos potarafi mi
pomoc.
Z gory dzieki i pozdrawiam
robson
Reply to
robson
Użytkownik "robson" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
kilkadziesiat
A może by tak zapytać w jakiejś ciągarni drutu? Jest ich jak psów. Może by naciągnęli trochę, kwestia tylko materiału.
Konrad
Reply to
KA
pamietam taki zart, który w Twoim przypadku pasuje : weż 50 gr i rzuć na ulicę w w/w miastach - jak dwu miejscowych dorwie się jednocześnie to masz sprawę załatwioną ! ;-)
Reply to
wiesniak
Dnia 2004-12-30 19:28, Użytkownik wiesniak napisał:
10 gr wystarczy - pozdrowienia z Krakowa ;-)
Reply to
Michal Grodecki
W Niemczech są sklepy internetowe, które prawie każde życzenie klienta spełnią.... Żaden problem kupić szpule takiego drutu przez Internet.
Reply to
invalid unparseable
Pewnie kwestia ceny. Znalzlem w sigmie , za drut 0.127 mm - 10 metrow 28 Euro , trzeba niestety czekac ponad miesiac. Znalazlem tez firmy w Stanach ale tez byc moze trzeba czekac miesiacami , a mnie sie troche spieszy ... Jesli ktos ma od reki chetnie kupie ...
Pozdro
Reply to
robson
skoro to nie problem to mozesz dac link ?
pozdrawiam
robson
Reply to
robson
Dnia 04-12-30 14:20, Użytkownik robson napisał:
Wczoraj w Castoramie w Katowicach widziałem siatkę z drutu aluminiowego (średnicy nie mierzyłem, ale na oko tak mniej wiecej wyglądała). Siatkę da sie rozplątać. Może ci ta informacja sie przyda a może nie. pozdrawiam jsp
Reply to
jsp