obrona pracy

Witam!
Mam takie pytanko, dla niektorych pewnie trywialne, no ale mam nadzieje, ze moze Ktos mi podpowie. Kolezanka broni sie za kilka dni i tak wlasnie sie
zastanawiam, czego sie zyczy osobie przed obrona pracy, czy to magisterskiej czy doktorskiej?? No bo przeciez nie polamania jezyka :P Z gory dzieki za odpowiedz.

On Sun, 25 Sep 2005 22:30:34 +0000 (UTC), " mozart"

Chyba "powodzenia".
Mozna tez zlozyc kondolencje ze wlasnie koncza sie zarty a zaczynaja sie schody. Czyli szukanie pracy i konfrontacja z twarda rzeczywistoscia.
A.L.
A.L. napisał(a):

..wstawanie "z kogutami" :))) I po co się człowiek tyle uczył :P :))
Pozdrawiam
Przemek