obrona pracy

Witam!
Mam takie pytanko, dla niektorych pewnie trywialne, no ale mam nadzieje, ze
moze Ktos mi podpowie. Kolezanka broni sie za kilka dni i tak wlasnie sie
zastanawiam, czego sie zyczy osobie przed obrona pracy, czy to magisterskiej
czy doktorskiej?? No bo przeciez nie polamania jezyka :P
Z gory dzieki za odpowiedz.
Reply to
mozart
Chyba "powodzenia".
Mozna tez zlozyc kondolencje ze wlasnie koncza sie zarty a zaczynaja sie schody. Czyli szukanie pracy i konfrontacja z twarda rzeczywistoscia.
A.L.
Reply to
A.L.
A.L. napisał(a):
..wstawanie "z kogutami" :))) I po co się człowiek tyle uczył :P :))
Pozdrawiam
Przemek
Reply to
Przemek Z