Micro-motors

Witam Poszukuje jakiegos silnika DC 12V z przekladnia, o solidnym momencie obrotowym i okolo 70 obr/min na wyjsciu. Znalazlem odpowiednie firmy Micro Motors, ale nie moge znalesc firmy w polsce gdzie takowe mozna dostac. Czy ktos z szanownych grupowiczow wie moze jaka firma w naszym kraju moze mi cos takiego zaoferowac?? Pozdrawiam

Reply to
..::Banow::..

Witaj Kolego! Mam wspaniałe jednostki napędowe firmy BUHLER - silnik 12V + przekładnia wielostopniowa (nylon lub metal)... Sprecyzuj swoje oczekiwania , jeżeli jesteś zainteresowany napisz na priv. Pozdrawiam.Ludomir

Reply to
LUDOMIR ROGALSKI