Smar okretowy, smar do pomp wodnych

Witam pl.sci.inzynierow,
Szukam smaru, ktory dobrze i na dlugo zabezpieczy stal w miejscu styku z drewnem, gdzie moga sie przedostawac roznego rodzaju zanieczyszczenia,
czasem dosc agresywne, a takze woda. Grzebiac po sieci znalazlem wzmianki o smarze okretowym i smarze do pomp wodnych. Niestety, zero ofert w sklepach. Czy ktos moze powiedziec, jaki smar jest odpowiednikiem ww. albo co innego moze sie tu nadac?
--
pozdrawiam,
Maciek

Szukaj tu: http://www.omex.net.pl/mambo/index.php?option=com_content&task=blogsection&id1&Itemid http://smary.pl/polflon_smary.php
zyga
Maciek pisze:

Metalon robił kiedyś syntetyk o nazwie EP 1.5, stosowałem z powodzeniem w nieosłoniętych łożyskach rowerowych narażonych na wodę i było OK.
--
P. Jankisz

Spróbuj poszukać pod kątem smarów i olejów linowych. Są o niebo tańsze od specjalistycznych, a w tym zastosowaniu chyba równie dobre.
Dnia Sun, 19 Apr 2009 16:56:59 +0200, Maciek napisał(a): (...)
Teraz mam trzy dylematy zamiast jednego :P
A powaznie to dziekuje bardzo.
--
pozdrawiam,
Maciek