Nietypowy (?) smar

Czołem. Czy istnieje coś takiego jak smar stały o podwyższonej zdolności do przenoszenia i oddawania ciepła do otoczenia, na przykład kosztem
parowania ? Chodzi o smarowanie i chłodzenie przekładni zębatej, której ze względów konstrukcyjnych nie można utopić w oleju.
--
P. Jankisz
W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 09:31:38 UTC+2 użytkownik PeJot napi sał:

olności

órej

ecie jest

Ty to masz problemy.
W dniu 2013-07-29 14:35, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Akurat problem nie mój, chciałbym komuś coś podpowiedzieć.
--
P. Jankisz