Szlifierka do wałków

Witam , jak widać po grupie sesja tuz tuz :). Szukam szukam i nigdzie niemoge znalezc ceny ścirnicy T1A fi300x13x127 -95A 36-L5 VBE ( lub poodbna) Chodzi mi o cene za sztuke i jak mnie więcej jest żywotność takiej sciernicy ( ile minut pracy). I moze będzie ktoś łaskwa i poda mi również cene jakiejś szlifierki do wałkow fi35 dlugosc pwoiedzmy 300 mm . Potrzebuje te dane do obliczenia kosztow wlasnych wyrobu.

POzdrawiam MIchał

Reply to
bowik

OK cene znalazlem, mozna juz za 10.000-20.000 zl kupic tego typu szlifierke.

Reply to
bowik

Użytkownik "bowik" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:e6bevl$b59$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Ok to tez sobie znalazlem koszt to okolo 50 zl netto.

Reply to
bowik