Szyba do lodowki

Czołem.
Po raz n-ty pękła szklana półka w lodówce. Oryginalna kosztuje bebechy,
ma ktoś koncepcję czym to zastąpić? Szkło zbrojone ?
Reply to
PeJot
Do Polaru 19 zl :-)
Juz kupilem druciana .. niestety nie pasuje :-(. Karbowana blacha ?
Hm .. a jak to sie tnie na wymiar ? Zreszta chyba niewiele da - tez peknie.
Poliweglan [komorkowy ?], karbowana blacha, popracowac nad ta druciana?
J.F.
U¿ytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@4ax.com...
Aluminiowa?
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
Krzysztof Tabaczynski
PeJot pisze:
Wizyta u szklarza kosztowala mnie 18 zl. Od dwwoch miesiecy dziala ta szyba jak nowka sztuka ;)
Reply to
Nygus
U¿ytkownik "PeJot" snipped-for-privacy@02.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:fvoqs3$9dp$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
A garnki aluminiowe koroduj±?
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
Krzysztof Tabaczynski
Krzysztof Tabaczynski napisał(a):
Cos sie z nimi na pewno dzieje. No i nie wolno w nich bigosu gotowac ;) Wiec ja bym do lodowki polki z aluminium nie robil - mimo, zem wielbicielem stylu techno w kulinariach ;)
Reply to
zbigi
PeJot napisał(a):
Tez szklana polka, tylko moze troszke grubsza? No i przestancie rzucac na nia ciezkie/gorace gary ;)
Reply to
zbigi
U¿ytkownik "zbigi" snipped-for-privacy@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:fvq4as$4om$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Moim zdaniem gruba przesada... Ostatecznie na tej pó³ce nie gotujesz...
...to mo¿e stalowa siatka zgrzewana, ze stali nierdzewnej?
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
Krzysztof Tabaczynski
Moze lepiej sie zastanow, co ty z tymi szybami robisz? Do rozbijania kotletow to sie drewniana deseczke podklada, a nie półkę z lodowki... 8-)
Jak uzywam lodowek od 40 lat, tak sobie zbitej szyby nie przypominam.
MJ
Reply to
Michal Jankowski
Wystarczy że cokolwiek spadnie na _obciążoną_ półkę.
Bo kiedyś to dawali Szyby, a nie szybki grubości 4 mm.
Reply to
PeJot