Wymiennik płytowy para-woda

Witam!
Czy ktoś mógłby mi polecić dobrą i tanią firmę produkującą wymienniki ciepła
para-woda. Wymiennik musi być płytowy, strona parowa lutowana, strona wodna
rozbieralna, uszczelki wciskane. Zastosowania przemysłowe.
pozdrawiam
Przemek
Reply to
Wasiuk
Użytkownik "Wasiuk" <wariiNOSPAM@
To nie musi isc w parze...;-)))
Jeden wymiennik? Cos blizej o parametrach?
Reply to
mr.all
Tak, zgadzam się z tobą w 100% ale tym tekstem chciałem wykluczyć ofertę takich firm jak AlfaLaval, itp. gdzie w koszcie urządzeń jest wliczona marka. Oczywiście nic nie mam do tej firmy bo kilka razy od niej brałem urządzenia ale do poważniejszych zastosowań, dlatego tu wolę jednak coś tańszego i w miarę dobrego i niezawodnego.
Jeżeli oferta będzie atrakcyjna to na pewno na jednym się nie skończy...
- przeznaczenie: podgrzewanie wody - temperatura wejścia/wyjścia wody: 50/80 st.C - wydajność wody: 10 000 l/h - ciśnienie pary grzejnej: 3,5 bar - płyty w wykonaniu: stal 316L, ewentualnie 304 - konstrukcja wymiennika: stal 304
Przemek
Reply to
Wasiuk
Tak podstawowy powód to miejsce, płytowy wymiennik jest bardziej zgrabny i idzie go bez problemu upchnąć w jakiś kąt. Z rurowymi typu JAD jest o wiele gorzej, cholerstwo jest wysokie i na taki układ grzewczy trzeba już rezerwować powierzchnię co najmniej 1m x 1m.
Przemek
Reply to
Wasiuk
Rozumiem. Z drugiej strony, jakie to jest "bez problemu" czuje się podpisując fakturę :-)
Konrad
Reply to
KA