zadanie inżynierskie (cz.1)

no jest problem do rozwalenia... mianowicie, jest sobie
długopis z wkładem zenith który to wkład całkowicie wylał w
tym długopisie i zapaskudził wszystko w okolicy tego
psztyczka do włączania i wyłączania... "zasmarkał" aż
wszystko się pozaklejało...
pytanie jak można wyczyścić tą obudowę od długopisu? woda
(zimna/ciepła/z detergentami) nawet nie rusza... a zmywacza
do paznokci boję się użyć coby nie zdenaturalizować obudowy
długopisu...
Reply to
bezrobotny
Użytkownik "bezrobotny" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:daulin$ft4$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Spróbuj spirytusu. Normalnie tusz rozpuszcza. czy zaschnięty, to nie wiem. Ale tworzywa nie powinien chyba ruszyć, choć może przy dłuższym zanurzeniu spowodować przebarwienie w kolorze tuszu.
Reply to
Robert Tomasik
Użytkownik "bezrobotny"
Wyschniętego to spirytus, nitro i aceton nie ruszy. Sprawdzone. Spirytus to mnie zbytnio nie zdziwił, że sobie nie poradził ale aceton mnie zaskoczył swoją bezsilnością. Może benzyna ekstrakcyjna, zmywa ładnie klej po naklejkach samoprzylepnych z czym aceton sobie nie radził to może tu będzie na odwrót. :)
Robert
Reply to
Robert Wańkowski
Inzynier powinien znalezc rozwiazanie najbardziej ekonomiczne. A takie rozwiazanei to kupic nowy dlugopis.
A.L.
Reply to
A.L.
przychodzi mi na myśl stare powiedzenie: "nie ma rzeczy niemożliwych - jednak koszty niektórych z nich są nieakceptowalne" :D
Reply to
MSI
bezrobotny snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):
Jeżeli długopis ma wartość pamiątkową, lub trzeba go komuś oddać, to może warto zainwestować w odplamiacz do tuszu:

Pozdrawiam WM
Reply to
Wlodzimierz
Mon, 11 Jul 2005 22:36:43 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "bezrobotny" snipped-for-privacy@go2.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:
Może alkoholem izopropylowym ?
Reply to
BLE_Maciek
psiknięciu z flaszki zmyło kilkuletnie slady pisaka, ale jaki preparat to już musisz sie kontaktować z firmą, bo ja go nie kupiłem. Stosuje mniej skuteczny ale cena jest bardziej przyjazna.
Reply to
vincent