zadanie inżynierskie (cz.2)

może OT, jeśli tak to sory.
no to druga sprawa, chodzi o jakiś długopis który nie
zamarza na mrozie... trzymam go w samochodzie i niestety jak
jest te -5 stopni i więcej to długopisy które testowałem
mają już poważne problemy z działaniem...
zapytałem w sklepie - panie robią tylko wielkie oczy...
Reply to
bezrobotny
Rosjanie w kosmosie uzywali olowkow - podczas gdy Amerykanie wydali mase kasy nad badaniami dot. dlugopisa piszacego w warunkach bezwladnosci.
Wiec moze olowek (bedzie dodatkowo po inzyniersku ;)
Reply to
AL
Użytkownik "bezrobotny" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:davtug$f68$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Z ;praktyki sprawdza się pióro. niby nie długopis, ale ... .
Reply to
Robert Tomasik
Tue, 12 Jul 2005 10:10:12 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "bezrobotny" snipped-for-privacy@go2.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:
Może cienkopisy serii Pilot Hi-Tecpoint V5 ? Od lat nie używam do pisania niczego innego i IMO są to pisaki niezawodne. Nie wiem za bardzo jak się sprawdzają na mrozie bo zawsze noszę w kieszeni, ale jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Cena - zależnie od sklepu: 8-12 zł.
Acha, uwaga na podróbki (!), prawdziwy czarny pisak tej serii ma obudowę ciemnoszarą, a nie całkiem czarną błyszczącą. Te z całkiem czarną mają jakiś g...niany atrament, po prostu widać że to nie to.
Reply to
BLE_Maciek
Hm .. atrament to chyba glownie woda ? Co prawda nie przypominam sobie zeby mi kiedys zamarzl, ale tez do szkoly nie mialem daleko ..
J.F.
Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...
Ja z racji wykonywanej pracy piszę czasem na dworze. Pisałem już piórem przy -30 C i nie zamarza. Podejrzewam, ze temperatura pióra nie spada tak nisko, bo jednak trzyma się je w ręce. Atrament nie gęstnieje, tak jak tusz. Próbowałem już długopisów, flamastrów, żelpenów. Z trwałych rzeczy (czyli nie ołówek), to najwięcej wytrzymuje pióro. Jeśli ktoś przez kalkę pisze, to ewentualnie pióro kulkowe.
Reply to
Robert Tomasik
Thu, 14 Jul 2005 08:54:06 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Robert Tomasik" snipped-for-privacy@gazeta.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:
Zaprawdę powiadam Wam, wypróbujcie Piloty V5, albowiem pisaki to dość niezawodne i atrament mają chyba alkoholowy. :-)
Reply to
BLE_Maciek