zanieczyszczenia LPG jakie, tester

wlasnie podjalem decyzje iz zrobie tester jakosci LPG (gdyz obejrzalem przepustnice w swoim samochodzie (po 10 miesiacach) i jestem przerazony syfem jaki sie tam znajduje stad 2 pytania: czego moga dodawac do gazu co jest tansze od butanu, tluste i zostawia czarny smolisty osad? jak zabrac sie do wykrycia tego czegos w

-plynnym lpg

-lotnym LPG

- odparowanym lpg jesli bede mial pewnosc ze lpg jest zasyfione to zajme sie kontrola stacji "pro bono" i wystepowaniem na droge prawna przeciwko sprzedawcom inna sprawa, ze na 90% winny nie jest sprzedawca lecz jakies wczesniejsze ogniwo. dla zainteresowanych, tankuje w 99% na tej samej stacji poniewaz subiektywnie jakosc gazu na niej jest najlepsza

Reply to
B0L0

Ten "lotny" to jest jakiś stan skupienia materii o którym jeszcze nie wiem?

Konrad

Reply to
KA

KA napisał(a):

a ile znasz stanow skupienia? dwa? bo ja 4 (albo i 5) lotny (zwany rowniez gazowym), ciekly, stały, zol i plazma wracajac do stanu lotnego, to jesli lpg ze zbiornika wylejemy na przyklad na podloge albo trawnik to ono znika z tej podlogi ... i o dziwo dopuki wiatr nie rozwieje albo nie uniesie sie wyzej, to wlasnie w stanie lotnym znajduja sie NAD podloga. reasumujac stan lotny rozni sie od cieklego, tym ze pomiedzy czasteczkami propanu i butanu sa wieksze odleglosci niz w stanie plynnym...ale jak bardzo chcesz mozesz sie upierac przy stanie gazowym

Reply to
B0L0

Uspokój się, bo ci LPG się zagotuje. Wyjaśnij mi różnicę między "lotym LPG" a "odparowanym LPG" jeśli można prosić, bo nie zatrybiłem.

Konrad

Reply to
KA