... nic dodac nic ujac

Pozdrawiam, Poopi

Reply to
Poopi

Sa juz zdjecia na

Poopi

Reply to
Poopi

Inaczej była to jedna z ostatnich imprez tego typu. Jakość silników jak zewsząd słyszę też jest pod zdechłym Azorkiem. A komunizmu nie mieli... :-)))

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

:-))) Własne doświadczenia... A nie zasłyszane bajki. Jeden z naszych preclowych kolegów prosił mnie o pomoc w zakupie tłumików do boksera 80ccm. Po pięciu telefonach miałem wreszcie specjalistę przy uchu :-) Tak, taki model, taki silnik, nie ma problemu - potrzeba to, to i to. OK, przekazałem te informacje dalej, a kolega sprawdza (na szczęście) na ich przykładach na stronie. Dzwoni domnie - ty, to nie może tak być, coś nie tak, proszę spróbuj wyjaśnić. Po następnych 5 telefonach - wszystko wiem, tamto było be teraz jest cacy. Badania nie wykazały przeciwskazań - zamówić. Rachunek doszedł nawet sprawnie. Tylko 3 x źle napisany adres emajlowy kolegi, za 4 podejściem za pośrednictwem faxu jest! Majlem się nie dało - cut and paste - wystrczyło by z mojego majla, ale nie - jak się ma ambicję samemu napisać: buziaczek.pl. Doszło tyle, że brak tam IBAN i BIC - numerków o tyle ważnych co niezbędnych dla przekazania pieniędzy z Polski. Znów telefon - zdziwiona pani z drugiej strony - no jak to? Jest numer konta i nazwa banku. To - tłumaczę jej coraz mniej cierpliwie - wystarczy do dokanania przelewu z Niemiec. Ale z Polski, kraju bądź co bądź unijnego nie? Onie nic innego nie maja i to musi starczyć. Załamać się można, to oni już nie sprzedają swojego zylcu poza Niemcy? OK - uspokoiłem się, jeszcze raz tłumaczenie od zarania unii - niech spojrzy na wyciągi z konta, na każdym ostatnim wydruku są tu w Niemczech te tajne numerki. Uff - udało się...

OK - obiecałem sobie - 3W - nigdy więcej. Lipiec tego roku - dzwoni do mnie dobry kumpel - prosi - ty dla mojego kolegi potrzebny model. Pomóż załatwić - wiesz - bariery językowe itd. OK - mówię - co za jednen. Xtra-fun zestaw z kompletny z silnikiem - o zgrozo - 3W. Telefon, nawet tym razem za drugim podejściem - nie ma, może w listopadzie będą :-)

A jak chcesz się o jakości tych silników dowiedzieć - spytaj mojego kolegę klubowego. W tym roku w Dortmundzie - super okazja, nowość targów - rzędowy 2 cylindrowy 140iR2. Kolega szukający silnika do Zlina 50 aż podskoczyl - wreszcie moc i pasuje pod maskę. Ten silnik to klęska! Zlin jak do tej pory lata bez maski a 2 cylinder i tak się permanentnie przegrzewa. Silnik wiecznie w locie gaśnie, dwa razy był na regulacjach w 3W i co? I nic, za kupę forsy złom. Sprawa w najbliższym czasie załatwiana będzie przez adwokata. Pomimo niemożności doprowadzenia silnika do ładu, nie przyjmą spowrotem i pieniędzy nie zwrócą. Jak to dobrze być ubezpieczonym prawnie...

OK - dosyć - szkoda czasu na pisanie o tej firmie, której silnki tylko u wybrańców TOC sprawnie działają. Ale i to coraz rzadziej.

Pozdrwiam Piotr

Piotrp_de

Witam, Mam znajomych którzy z 3W zawsze mieli problemy:-))) Teraz latają na DA i ZDZtach.

Pozdrawiam, Darek

Reply to
DAREKRC