Sanwa RD8000

Witam,
Zmuszony sytuacja poswiecilem nowiutka Sanwe RD8000 eksperymentom w
trybie serwisowym. Wiekszosc opcji juz poznalem, potrafie tez wyprowadzic
niedzialajaca aparature lub aparature zglaszajaca ERR2 do stanu uzywalnosci.
Jesli ktos jest zainteresowany to chetnie pomoge.
Pozdrawiam,
Poopi
Reply to
Poopi
Poopi napisał(a):
Też posiadam taką. Jak narazie nie zawiele o niej wiem tak może 10%. Posiadam instrukcję od RD6000, lecz chyba za wiele się nie różni. Jedno co mnie niepokoi to nagrzewanie się w okolicach przycisków. Andrzej
Reply to
Andrzej
U¿ytkownik "Poopi" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:de4hs8$bti$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl... Witam,
[...]
Witam, a mo¿e umie¶cisz swoje spostrze¿enia na grupie. Poniewa¿ sam posiada taka Sanwê bêdê bardzo wdziêczny poniewa¿ kiedy¶ umie¶ci³em pytanie na zagranicznej grupie odno¶nie zmiany modu i do tej pory dostajê zapytania z ca³ego ¶wiata dotycz±ce tego czy mi siê uda³o.
pozdrawiam Valdi
Mam Sanwę VG6000 i tez sie nagrzewa w tym miejscu. Myślę, że to radiator tranzystora mocy. Raczej normalny stan. Czy w Twojej sanwie pomiar napięcia (wskaźnik napięcia na panelu) odpowiada rzeczywistości? HuSadam
---------------------------------------------------------------------- Dla kobiet i nie tylko! ;-) >>>
HuSadam
HuSadam napisał(a):
Nie wiem, nie mam dobrego miernika. Sprawdziłbym w ładowarce ( Multiplex LN-5014 ), lecz nie mam takiej wtyczki do koszyka ., musze się męczyc ładowaniem zwykłą ładowarką SANYO tylko na 4 bateryjki.
Reply to
Andrzej
To natychmiast kup miernik z wyświetlaczem za głupie 8 zł na Allegro. Bez tego nie można żyć. A latać to już napewno. HuSadam
---------------------------------------------------------------------- Dla kobiet i nie tylko! ;-) >>>
HuSadam
Ta,
Zeby tylko chcialo mi sie tak jak mi sie nie chce....... Pomyslimy i postaramy sie napisac. Jedyny problem w tym ze rozne konfiguracje mozna spotkac w przyrodzie i opis wlaczania trybu jest "z grubsza" i czasmai trzeba poeksperymentowac.
BTW. DO Cibie tez prawie napisalem po "zepsuciu" mojej Sanwy ;) ale sie pomeczylem i doszedlem co i jak
Pozdrawiam, Poopi
Reply to
Poopi
Jak sie wchodzi w ten tryb? Może uda mi się wejść w taki tryb w Sanwie VG6000? Pozdro HuSadam
---------------------------------------------------------------------- Dla kobiet i nie tylko! ;-) >>>
HuSadam
Witam,
Sanwe RD8000 wlacza sie nastepujaco w modzie serwisowym (dziala w moim przypadku, u mnie lewy switch jest trojpozycyjny):
1. Wylacz radio 2. Ustaw wszystkie przelaczniki w pozycji dolnej 3. Przelacz prawy przycisk "do siebie" 4. Przelacz lewy przelacznik "do siebie", jesli jest to przelacznik trojpozycyjny to ustaw go na srodku 5. Wcisnij klawisz F.Mode i End 6. Wlacz radio 7. Przelacz lewy przelacznik do tylu 8. Jestes w trybie serwisowym 9. Wcisnij End 10. Wylacz radio
Pamietajcie ze zmiana modu, uruchomienie opcji reset lub init spowiduje ze nalezy od nowa skalibrowac drazki w modzie serwisowym (oczywiscie pozegnacie sie tez z aktualna zawartoscia pamieci modeli). Gdyby wam to sie stalo to nie panikujcie tylko piszcie jaki jest problem.
Pozdrawiam, Poopi
Reply to
Poopi
U¿ytkownik "Poopi" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:deiika$q28$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl... Witam,
[...]
Zapomnia³e¶ tylko dopisaæ ¿e jak zrobi siê to ¼le to po wy³±czeniu nadajnika nie pokazuje siê nic na wy¶wietlaczu :)
pozdrawiam Valdi
Hej,
Nie to zeby cos ale po wylaczeniu nadajnika nic sie nigdy nie pokazuje na wyswietlaczu ;) Po zamieszaniu w menu, wylaczeniu i WLACZENIU mozesz miec nastepujace objawy: - Th-Hi ktorego nie mozan sie pozbyc - i tu trzeba od nowa skalibrowac wychylenia - Err2 - tu trzeba koniecznie skalibrowac drazki - "Nic" - zdaje sie raz mialem cos takiego i wtedy wszedlem ponowanie do menu servisowego i zrobilem all clear a potem kalibracje
Jesli ktos mial jeszcze inne komunikaty to chetnie sie dowiem.
Pozdrawiam, Poopi
Reply to
Poopi
U¿ytkownik "Poopi" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:dekebt$ngm$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl... Hej,
[...]
Wiem, ¿e kto¶ "grzebi±c w menu zmieni³ sobie liczbê pamiêci modeli do 3" Szkoda tylko ¿e nie mo¿na modyfikowaæ softu bo mi bardzo brakuje zmiany trybu lotu w szybowcu i chyba z tego powodu pozbêdê siê radia na korzy¶æ Multiplexa.
pozdrawiam Valdi