Sanwa RD8000

Witam,

Zmuszony sytuacja poswiecilem nowiutka Sanwe RD8000 eksperymentom w trybie serwisowym. Wiekszosc opcji juz poznalem, potrafie tez wyprowadzic niedzialajaca aparature lub aparature zglaszajaca ERR2 do stanu uzywalnosci. Jesli ktos jest zainteresowany to chetnie pomoge.

Pozdrawiam, Poopi

Reply to
Poopi

Poopi napisał(a):

Też posiadam taką. Jak narazie nie zawiele o niej wiem tak może 10%. Posiadam instrukcję od RD6000, lecz chyba za wiele się nie różni. Jedno co mnie niepokoi to nagrzewanie się w okolicach przycisków. Andrzej

Reply to
Andrzej

Mam Sanwę VG6000 i tez sie nagrzewa w tym miejscu. Myślę, że to radiator tranzystora mocy. Raczej normalny stan. Czy w Twojej sanwie pomiar napięcia (wskaźnik napięcia na panelu) odpowiada rzeczywistości? HuSadam

---------------------------------------------------------------------- Dla kobiet i nie tylko! ;-) >>>

HuSadam

HuSadam napisał(a):

Nie wiem, nie mam dobrego miernika. Sprawdziłbym w ładowarce ( Multiplex LN-5014 ), lecz nie mam takiej wtyczki do koszyka ., musze się męczyc ładowaniem zwykłą ładowarką SANYO tylko na 4 bateryjki.

Reply to
Andrzej

To natychmiast kup miernik z wyświetlaczem za głupie 8 zł na Allegro. Bez tego nie można żyć. A latać to już napewno. HuSadam

---------------------------------------------------------------------- Dla kobiet i nie tylko! ;-) >>>

HuSadam

Jak sie wchodzi w ten tryb? Może uda mi się wejść w taki tryb w Sanwie VG6000? Pozdro HuSadam

---------------------------------------------------------------------- Dla kobiet i nie tylko! ;-) >>>

HuSadam

Witam,

Sanwe RD8000 wlacza sie nastepujaco w modzie serwisowym (dziala w moim przypadku, u mnie lewy switch jest trojpozycyjny):

  1. Wylacz radio
  2. Ustaw wszystkie przelaczniki w pozycji dolnej
  3. Przelacz prawy przycisk "do siebie"
  4. Przelacz lewy przelacznik "do siebie", jesli jest to przelacznik trojpozycyjny to ustaw go na srodku
  5. Wcisnij klawisz F.Mode i End
  6. Wlacz radio
  7. Przelacz lewy przelacznik do tylu
  8. Jestes w trybie serwisowym
  9. Wcisnij End
  10. Wylacz radio

Pamietajcie ze zmiana modu, uruchomienie opcji reset lub init spowiduje ze nalezy od nowa skalibrowac drazki w modzie serwisowym (oczywiscie pozegnacie sie tez z aktualna zawartoscia pamieci modeli). Gdyby wam to sie stalo to nie panikujcie tylko piszcie jaki jest problem.

Pozdrawiam, Poopi

Reply to
Poopi