Sanwa RD8000 - przeróbka

Witam wszystkich,
gdzieś pół roku eksploatuję tą aparaturę, generalnie mam do niej kilka
zastrzeżeń i drugi raz bym chyba jej nie kupił, największe to - moim
zdaniem - kretyński pomysł na sterowanie 7 i 8 kanałem - przełączniki
tych kanałów są zdublowane z mikserami warunkowymi. W związku z tym że
ostatnio zabieram coraz to więcej gratów w powietrze i brakuje mi
funkcji chciałbym tą aparaturę nieco udoskonalić, pomysły są następujące:
-Zastąpienie trójpozycyjnego przełącznika klap potencjometrem - pójdzie
chyba bez problemów
-Zastąpienie dwupozycyjnego przełącznika podwozia trójpozycyjnym
przełącznikiem bądź potencjometrem - wygląda na to że się da.
-Rozdzielenie przełączników kanałów 7 i 8 od mikserów i ewentualne ich
uanalogowienie - wielka niewiadoma.
Szukam wszelkich informacji mogących mi pomóc w tym przedsięwzięciu,
szczególnie mile bym widział schemat.
pozdrawiam
Remigiusz Żukowski
Reply to