Allegro - filmy modelarskie

No i mysle, ze z Piotrem doszlismy do porozumienia i wyjasnilismy sobie pewne sprawy;) Coz, chyba powinienem moja plonkownica wywijac troche rzadziej;)

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Coz, chyba powinienem moja plonkownica wywijac troche

klaskklaskklaskklask brawoooo Pavvvveelll!

Pawel Pawel Pawel Hurraaa! :-)

pozdrowienia

KP

Reply to
Kuba Plewka

Qrcze, chyba naprawde jakis fan klub zaloze ;) Szaliki trza zrobic, kije sprzedawac... y, moze pozniej ;D

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

chce byc pierwszym (hemmm) czlonkiem tego klubu i ubiegac sie o legitymacje z numerem 002 :-)

Pawel, no wiesz ze zartuje no nie? wiesz? eee chyba wiesz, co?

:-)

KP

Reply to
Kuba Plewka

Moze wolisz 007? ;)

Naprawde? Nieeee, myslalem ze na powaznie:) hlehle:D No tosmy se pozartowali;D

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Dnia 2003-11-21 14:47, Użytkownik Pavvel napisał:

Kije szczególnie są przydatne !

Ja wiem, że możemy np: z Kubą zamówić conajmniej 4 sztuki ??

Reply to
Andrzej Hołowacz

Nie da sie ukryc;P

Wiesz... mysle, ze osiedlowe dresy maja wieksze doswiadczenie w tym temacie;P A chcecie 4 na lebka czy po lebkach... yy, na obu?;)))

Pzdr, Pavvel

Ps. Ale sie lekki OT zrobil;)

Reply to
Pavvel

Dnia 2003-11-21 23:02, Użytkownik Pavvel napisał:

Źle kumasz - nam sa potrzebne 4 sztuki ! ;)

Reply to
Andrzej Hołowacz

wiec moze tak na priv?

Reply to