Aparaturka TURNIGY 9X za ~350zł z modułem turnigy?

Witam, mam pytanie, pojawiala sie na rynku aparatura jak w temacie mozna ja kupic za 350-360zł Co o niej sadzicie? czy gdzies mozna kupic nadajniki do niej bo nigdzie nie
widze? testowal to juz ktos? jak za te cene aparaturka komputerowa na 2,4Ghz wydawaloby sie ze to super okazja, jeden ze sklepow daja gwarancje tylko na nadajnik, na modul nie ma gwarancji. Aparaturka z modulem Corona to juz ponad 500zl, co sadzicie o module turnigy no i ponawiam pytanie o odbiorniki do niego. Pozdrawiam
Thermolux wrote:

Mam, używam. Nieco toporna i ma kilka bugów przy jednoczesnym Expo i Rate na mikserze, ale poza tym daje się na tym latać.

www.hobbycity.com Aparatura to oryginalnie FlySky THX9 czy jakoś podobnie. Jeśli turnigy pod 2.4GHz daje przelabelowane moduly Flysky, to zapomnij, odpuść, uciekaj, nie lataj z tym. Dwa razy rozpieprzyłem 450tkę zanim się połapałem, że to odbiornik (odbiornik 9 kan. z satelitą, anteny na zewnątrz i to tak, że pod każdym kątem minimum jedną widać, odbiornik po glitchu potrzebował ponad sekundę na odzyskanie sygnału -> przy heli crash). Natomiast użytkuję toto z modułem 35MHz i odbiornikiem Corony i całkiem przyjemnie się sprawdza. Nie jest to Futaba, ale wystarcza.
Marek
--
Marek Lewandowski