Best Rated threads in RC and scale modeling (Polish)show all threads

Subject Author Posted Replies

Nowy sklep modelarski (Cieszyn)
W Czeskim Cieszynie zostal otwarty nowy sklep modelarski, sprzedaje asortyment firmy RCM Pelikan, zainteresowanych zapraszam na . Z tego co widzalem to sklep jest godny polecenia, posiada znaczny...
3
3

Tabela zajętości kanałów - Toruń
Witam! Jestem z Torunia. Mam zamiar kupić aparaturę i w związku z tym rodzi się pytanie ... Jaki kanał nie będzie kolidował z innymi ? Na jakich latacie, jakie "ominąć" ? Pozdrawiam Marek GG:...
2
2

(Market) Model akrobata sprzedam
Rozpiêto¶æ 1600 , silnik spalinowy (oko³o 5 cmm ) z rur± rezonansow± , pe³ne wyposa¿enie radiowe , do odbioru w Warszawie . Mogê przes³aæ zdjêcia . Zainteresowanych zapraszam : Janusz

Re: Komputerowa wycinarka styropianu
Witam! Mamy do sprzedania urządzenie do wycinania w styropianie tzw. plotery termiczne 'junior'. Ponieważ nasza firma wymienia mniejsze urządzenia ( 'junior' ) na większe ( 'uniwersalny' )...
1
1

Kyosho Mega-Force - dobry jest???
Witam, wlasnie kupilem model Kyosho Mega-Force. Czy ktos z Was jezdzil juz tym autem? Prosze o jakies opinie i ewentualnie rady, sugestie co do sposobu regulacji itp... pozdrawiam, Kuba

troche OT - czym polerowac aluminium?
Witam, jak w temacie - polecono mi w tym celu mokry papier scierny 1000 i paste polerska. otoz papier pozostawia opilki na elemencie i nie bardzo wiem jak je potem usunac (strasznie toto drobne, po...
5
5

Re: [RC] Kwarc Multiplex - ktory to kanal ???
Odwrotnie: nadawczy 17.605, a odbiorczy 34.755 pozdr Darek_J
10
10

Jak wycišć żeberka?
Witam Jakie sš sposoby wycinania żeberek z balsy do skrzydeł? Przymierzam się do budowy modelu od podstaw. Pozdrawiam Jacek Muszyński
6
6

[RC] Kąt zaklinowania dla trenerka?
Witam ! Czy kąt zaklinowania skrzydła 2.5st. będzie dobry dla trenerka ? (~1.4m rozp, profil symetryczny, niewielki wznios, silnik 4.5). Po zmontowaniu z użyciem przygotowanych części z zestawu...
4
4

[RC] Środek ciężkości a zbiornik
Witam ! Ponieważ w moim trenerku standardowo był zbiorniczek 100ml dla silnika 4.5cm postanowiłem włożyć 250 ml, bo lubię długo...... ...latać. I tu pojawił sie problem. Zbiornik jest...
4
4

Gdzie w W-wie kupic debonder do akryli?
Czesc, Pytanie jak w temacie: gdzie i pod jaka nazwa mozna w Warszawie kupic debonder do klejow CA ? Z gory dziekuje za wskazowki Rafal
2
2

[RC] Wycinarka do styro
Witam! Kilka razy przewinal sie przez grupe temat wycinarek CNC do rdzeni styropianowych. A co sadzicie o takiej konstrukcji ? Jezeli ktos z was robil cos takiego to prosze o opinie. Tomek
3
3

Wyginanie rurek mosiężnych...
Witam, Jakim "domowym" sposobem, można wygiąć cienkościenną rurkę mosiężną o średnicy 6mm? Kąt gięcia 90 stopni. Nie mam dostępu do giętarki. GM
8
8

Gdzie sytropian na sztuki w Warszawie ??
Witam szanownych grupowiczów. Mam pytanko, gdzie w Warszawie mogê kupiæ styropian na sztuki (czyt. pojedyñcze p³yty) ? Wiem, ¿e w Brico na Grochowskiej nie da rady :( . Z góry dziêkujê za...
3
3

Ostrawa - sklepy modelarskie.
Witam! Czy kto¶ podzieli siê adresami sklepów modelarskich w Ostrawie (o ile jest ich wiêcej ni¿ jeden ;-))) Szczytem marzeñ jest by mia³y jeszcze strony w internecie ;-) Znalaz³em w...
2
2

[RC] Poxipol 10min metaliczny a przezroczysty
Witam Zawsze do wiêkszych napraw u¿ywa³em Poxipolu 10min metalicznego, dobrze klei i tworzy tward± wytrzyma³± spoinê. Po próbie przeciêcia linii wysokiego napiêcia przez mój motoszybowiec (...
2
2

Zwichrzenie aerodynamiczne - zasada dzia?ania?
Witam Wszystkich. Poczytałem troszkę o zwichrzeniu aerodynamicznym ( dziękuję za ciekawe artykuły) i zastanawia mnie jedna rzecz.Po pierwsze czy podchodząc do lądowania, w czasie wyrównywania...
6
6

Sanwa RD6000 - instrukcja obsługi [PL]
Witam, Szukam instrukcji obsługi [PL] do aparatury - jak w temacie. Znalazłem kilka postów w archiwum grupy (z podaną lokalizacją), jednak linki już nie działają a i adresy e-mail osób...
1
1

Berlin - sklep modelarski z Heli ?
Jutro jadę do Connrada w Berlinie, czy coś oprócz tego muszę jeszcze dokupić ? że jest jakiś sklep który posiada w ofercie heli dostępne, w connradzie też wszystkiego nie ma od ręki, ale...
1
1

Historia. Aparatura supranar 838 z przed 20 lat
Witam. Pytanie do wiekowych modelarzy, którzy mieli kiedy¶ styczno¶æ z t± aparatur±. Wpad³a mi w rêce radziecka aparatura Supranar 838 tak przynajmniej pisze na nadajniku. Mam pytania: 1. Czy...
4
4