Czy ktoś jutro Mark(uje) ?

j.w. i ewentualnie w jakich godzinach? Ja pewnie zawitam około 10.
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
jak zona da ;-) to i ja pewno zamarkuje od rana... Kuba
Skazoo Bemowo ErCe wrote:
Reply to
Jakub Mendys
Witam, ja pewnie będe jutro tak jakoś przed 10.00 ( jeśli wstane :] ). A jak długo to zależy od tego jak szybko sławne zakłócenia uziemią moją "Exterke".
P.S. Depron rulezzzz :)
Pozdrawiam ...::: Vex :::...
Użytkownik "Skazoo Bemowo ErCe" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:bpomhl$t5r$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Efektem mojego dzisiejszego markowania było zapadnięcie na zaraźliwą "chorobę" jaką jest Eco 8 :) a tak pozatym to zużyłem całe szczotki w silniku z mojej "Exterki" co było przyczyną jego wadliwej pracy.
P.S. Poniżej zamieszczam kilka linków do wybranych fotek z dzisiejszego latania.
Fotki:
( blisko było :D )