Depronowiec na gumę?

Witajcie, mam tylko małe pytanie : czy ktos jeszcze "lata" modelami z napędem gumowym?sorki buduję tylko plastik ale po obejrzeniu takiego latadła w sklepie www naszło mnie to pytanie. czy da się zaadaptowac depronowca do napedu z gumą???chyba że juz wszyscy siedza za sterami RC. Pozdrawiam MW

Reply to
Marcinek

Na początek polecam to forum

odpowiedź na pytanie ....TAK da sie..Wiele firm zresztą robi tego typu modele.Ale ostatnie trędy są takie zby właśnie te maleństwa przerabiać na micro RC. Co do modeli na gume to najlepiej sprawdza się konstrukcja klasyczna.....balsa górą

Reply to
armania