Deska lipowa

Witam!

Mam takie pytanko, sad wziac deske lipowa o wymiarach min. 40x30cm i grubosci 3-5cm? W Warszawie, sklepy wysylkowe odpadaja.

Szukalem juz po paru stolarzach i modelarskich sklepach, ale ni ma :-(

Reply to
Doman

A może to już lipne modele??

Pozdrówka Piotr

Piotrp_de

Dziekuje wszystkim za chec pomocy(rowniez tym na PRIV) :-)

Sprawa jezt juz nieaktualna, deske zalatwilem :-)

Pozdrawiam,

Reply to
Doman

Dobrym źródłem desek, a raczej blatów lipowych są stare deski kreślarskie firmy skala - taka masywna stalowa konstrukcja z betonową przeciwwagą. Miesci się na nią format A0 - grubośc około 20 milimetrów. Z tym, że konstrukcja nie jest czysto lipowa - na wierzchu lipa, pod spodem sklejka.

Pozdrawiam Paweł

Reply to
Timochenko

???

W sumie cos to wszystko kiepsko wyglada. By nie mozna bylo dostac deski lipowej, zgroza...

Reply to
Doman