easy glider bezszczotkowo - pytanie

Witam wszystkich milosnikow modelarstwa. Jako poczatkujacy sprawilem sobie EG + Futaba 6exp i wszystko jest super z wyjatkiem lekko slabowitego napedu (permax 400 6V).
Przejrzalem oferty sklepow, opinie uzytkownikow i zgubilem sie :( Co Wy byscie polecili, aby zapewnic ladne wznoszenie (bez przesady nie musze wisiec na smigle). Dodam, ze moje doswiadczenie w zakresie przerobek jest hm... zadne, wiec chcialbym uniknac (poki co) krojenia "nosa" modelu . To co znalazlem osobiscie to:
http://cgi.ebay.com.au/Turborix-1084-rpm-v-300w-Outrunner-Brushless-Motor_W0QQitemZ300116341700QQihZ020QQcategoryZ34056QQtcZphotoQQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com.au/Turborix-1135-rpm-v-420w-Outrunner-Brushless-Motor_W0QQitemZ300116119092QQihZ020QQcategoryZ34056QQtcZphotoQQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com.au/Turborix-3500rpm-310w-BL2215-Outrunner-Brushless-Motor_W0QQitemZ300116197567QQihZ020QQcategoryZ123849QQtcZphotoQQcmdZViewItem
I tego typu inne - ale czym kierowac sie przy zakupie ? ewentualnie jesli mozecie dac namiary na jakas strone gdzie bedzie to "lopatologicznie" wytlumaczone, to rowniez bede wdzieczny.
PS. jesli ktos z Was mieszka w poblizu Huddersfield i nie ma z kim latac to prosze o maila - mam transport i checi (bez podtekstow)
pozdrawiam serdecznie mammuth
poszukaj tu: http://www.alexrc.com albo tu: http://www.szabatowski.com/forum/index.php , na pewno jest taki temat. Sam się nosiłem z tym zamiarem. Na razie po prostu wymieniłem oryginalna 400 na 460 permaxa. Ponadto, w sklapach (np: http://modele.sklep.pl /) polecają jeden z napędów: http://modele.sklep.pl/index.php?cPath '_190&osCsidc47244f27b016bd98229ba44dd7c28
pozdrawiam MD