EASYGLIDER + "krecik"

Witam Coś zaśmieciło w eterze i zaliczyłem dzisiaj małego "krecika". Ziemia była miękka i w sumie nic poważnego się nie stało. Silnik, przekładnia a nawet śmigło są całe ino gliderkowi nieco morda się zmarszczyła ;-) "Skrócił" się o jakieś 1,5cm i dziób przekosił się nieco w bok. Mają Koledzy jakąś metodę na jako takie przywrócenie kształtu tego tworzywa ? Podgrzać to lekko i uformować, czy jak ? W ostateczności odetnę przód i przerobię pod silnik bezszczotkowy, ale trochę mi szkoda, bo na oryginalnym napędzie całkiem sympatycznie latał.

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Użytkownik buwi777 napisał:

Uuuupsss... Zagotowałem wodę i trochę bezkrytycznie wsadziłem mordkę EasyGlidera do wrzątku. Zapieniło się i dziobek całkiem nieźle się wyprostował, ale biedak dostał "purchli" ;-) Ziarna styroduru napuchły, ale na szczęście daje się je "wyprasować" palcem :-) Tak dla potomnych: sądzę, że woda jednak musi trochę przestygnąć. Te 90stC to chyba max.

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Grzegorz Kurczyk pisze:

Możesz sobie to żelazkiem doprasować. Tylko dobierz ostrożnie temperaturę.

Maniek

Reply to
maniek