Eclipse 7 - 72Mhz -> 35 Mhz

Witam,

Dzis zebralo mi sie na przegladanie cen aparatur... I pojawilo sie pytanie - Czy kupujac Hitec'a Eclipse 7 z modulem spectra (umozliwia nadawanie na dowolnym kanale w okolicach 72Mhz) bede mogl do niego wsadzic pozniej modul

35Mhz by legalnie bawic sie nim w Polsce? Jaka jest przyblizona cena takie modulu? Oczywiscie wiem ze bede musial miec inny odbiornik.

z gory dziekuje...

yeti

Reply to
Przemo Siedzinski

Można wymienić moduł na 35Mhz lub 40Mhz. Do dostania w "arthobby" po 145zł.

pozdrawiam Antosiek.

Reply to
aa