Eclipse7

Witam,
takie małe pytanko.
Jest sobie aparatura która coś kombinuje.
W ustawieniu "szybowiec" kanał 1 lotka działa i kanał 5 lotka działa.
W ustawieniu "acro" kanał 1 lotka działa i kanał 6 lotka dzia..... nie nie
działa.
Albo coś skombinowałem w ustawieniach albo pora na nowy sprzęt.
Pozdrawiam
robin
Reply to
robin
A instrukcję przeczytał... W wielu nadajnikach przy acro, aby działała druga lotka, trzeba aktywować funkcję flaperon. Pewnie tu jest tak samo.
Pozdrawiam Marek
Reply to
Marek Jankowski
Dnia 5 Jun 2007 15:15:27 +0200, Marek Jankowski napisał(a):
Przeczytał dokładnie, ponownie 5min po opisaniu problemu i działa. Ale dzięki za pomoc.
Reply to
robin
To pewnie też doczytałeś się, że warto ustawić flap trim na zero :-). Nie znam Eclipse, ale jeśli poprzednie zadziałało to i to też pomoże - zapobiegnie przypadkowemu przestawieniu lotek przełącznikiem czy pokrętłem. Udanych lotów.
Pozdrawiam Marek
Reply to
Marek Jankowski