Hacker Master 18-B-Flight vs Master 18-B-Heli

Cześć, czy mógłby mi ktoś powiedzieć jaka jest różnica między regulatorami Hacker Master "Flight", a "Heli" ? Mam regulator z serii Heli, używany niegdyś w
małym śmigłowcu, a chciałbym go użyć teraz do modelu samolotu z outrunnerem AXi.
Dziękuje!
Pozdrawiam serdecznie, Tomek

Witam wszystkich O ile pamiętam, wersja Heli nie ma opcji hamulca, ma za to opcję stałych obrotów (governor).
Pozdrawiam Jarek