Mikroamortyzatory. Gdzie szukać?

Potrzebuję je zamontować do tłumiania drgań silnika. Coś konstrukcyjnie i
wielkościowo podobnego do amortyzatorów modeli aut, ale muszą być bardziej
wytrzymałe. Duży moment, mały skok i duża częstość drgań.
Chodzi mi dokładnie o rozwiązanie takie, jak Toni Clarka w Hydro Mount
System:

Czy ktoś się może orientuje, gdzie można takie kupić? Oczywiście poza Toni
Clarkiem, gdzie cena jak dla mnie jest zabójcza (40 EU/szt.).
Reply to
Lukasz
Nieee. Z tymi nie ma problemu. Chdzi mi o amortyzatory. Tłoczek, cylinder, olej w środku. Tyle, że wszystkie, które widziałem do modeli aut (tych 1:8) mają plastikowe końcówki.
Reply to
Lukasz