Hirobo Scedau Evolution pierwsze wrażenia .....

Zapraszam na stronkę jak zwykle parę fotek z pachnącego jeszcze zakupu.

Reply to
Janusz S.`Jasmin

Gratuluję wyboru. Model ten dostarczy Ci dużo przyjemności i adrenaliny. Jest bardzo stabilny i przewidywalny, a z silnikiem OS 50 SX-H Ring ma bardzo duży nadmiar mocy (a to przydaje się w trudnych chwilach). Jestem posiadaczem takiego modelu od początku tego roku, jest to mój pierwszy model śmigłowca i jak do tej pory nie miałem żadnej kraksy (co może świadczyć o dobrym opracowaniu konstrukcji).

Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert Grabowski

Witam

No to jest inspirujace... Czyli to jednak mozliwe? Gdzie i za ile sprzedaja ten model w Polsce? Strone firmy Model Fan znam, ale tam na temat ceny niestety niczego sie nie dowiedzialem (moze ja jakis niekumaty jestem...)

Pozdrawiam Darek Fiłonowicz, Białystok

Reply to
Darek F.

Oczywiscie , ze mozliwe - sklanialbym sie jednak do stwierdzenia ze nie model taki dobry ( nie ujmujac konstrukcji ) ale pilot i jego rece :))))))

Pozdrawiam

Andrzej

Heli byl moim pierwszym modelem spalinowym i w zasadzie pierwszym RC - i dalo sie :)) ( jedna kraksa z mojej winy )

Reply to
A.Kostkiewicz

Witam.

Użytkownik "Darek F." snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:ciglt3$mjd$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

Jak najbardziej możliwe. Należy jednak opanować emocje i starać się robić postępy w nauce malutkimi kroczkami. Dobrze jest zacząć od symulatora. Na początek darmowy FMS wystarczy, jednak później należałoby poćwiczyć na czymś lepszym (niestety nie darmowym). Tu polecam Real Fly G2, może być Aerofly Pro lub Reflex XTR.

Ja swojego kupowałem właśnie w Model Fanie w Katowicach. Na stronie faktycznie nie ma zbyt wiele informacji. Ja model wybrałem na podstawie angielskiej wersji strony Hirobo (

), po czym podręczyłem kilkoma pytaniami Model Fana. Na przełomie roku 2003/2004 za Hirobo Sceadu Evolution 50 ARF z tarczą 90 stopni, silnikiem OS MAX 50SX-H Ring i laminatowymi łopatami 600mm z profilem symetrycznym płaciłem 2700zł.

Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert Grabowski

Użytkownik "A.Kostkiewicz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.poczta.onet.pl...

Dziękuję :-))) Hirobo Sceadu Evo 50 był / jest moim drugim modelem RC - pierwszym był trenerek "Prima" z tartaku Svensona.

Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert Grabowski