Jak płacić kartą na Ebay-u?

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem karty Visa Credit i wygrałem na
Ebay-u model którego nie jestem w stanie zapłacić kartą, bo nie wiem jak.Czy
ktoś już regulował w ten sposób należności. Proszę o podanie telefonu -
zadzwonię, lub proszę o podanie tego na grupie - może komuś się
przyda.Oczywiście wykonywałem polecenia operatora tj . podać kraj, nr.
karty, nr.banku itp. i NIC. Czekam niecierpliwie na podpowiedź.
Reply to
Andrzej

Andrzej snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):
Reply to