Jak podłaczyć Futabe do Aerofly Professional ?

Witam!
Czy mozna podłączyć Futabe T9CAP tak aby działało sterowanie w Aerofly
Professional v1.2.0 ?
Aparatura podłączona jest kabelkiem na COM, w FMS działa bez problemu ?
Aerofly Professional przy starcie nie wykrywa aparatury ... ;-((
Rozwiązał może ktoś juz taki problem ?
System Windows XP
Pozdrawiam
Marek
Reply to
por.Borewicz
Witaj
Czy uzywasz oryginalnego dongla Aerofly Pro? Bez niego nie bedzie dzialac (przynajmniej wedlug mojego stanu wiedzy)
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
No i chyba się coś wyjaśniło ;-(((
Reply to
por.Borewicz
a bez tego nie ruszy ?
Reply to
por.Borewicz
Użytkownik "por.Borewicz" snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news:bm9iar$hnc$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Witam.
Są dwa wyjścia: 1. Kupić oryginalny program z kabelkiem :-) . 2. Kupić interfejs do Futaby 9C który będzie wykrywany jako kontroler w Windows (najlepiej pod gameport)
pozdrawiam.
Przemek Lewandowski (Sonix)
p.s. druga opcja jest na pewno tańsza, ale za to przy opcji pierwszej możesz zainstalować płytę z dodatkami :) .
Reply to
Sonix
Witam!
Dziękiza podpowiedz ... mówi się trydni .. ;-((((((( Szkoda że nie ma innego rozwiązania.
Nie wiesz może czy będzie to działać (na kabelku na COM'a) z programem RealFlight G2 ? Program wygładą ze screenów rewelacyjnie...
Pozdrawiam.
Marek
Reply to
por.Borewicz
Chyba musze Cie zmartwic :-( Ten program potrzebuje oryginalnego sterownika (imitacja aparatury) aby dzialac - pewnie tez ma cos w srodku, tym bardziej ze nawet przy wykorzystaniu Twojej aparatury musisz przejsc przez ten sterownik
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Użytkownik snipped-for-privacy@gmx.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
I tu się z Tobą nie zgodzę.
Posiadam RF G2 z interfejsem na port równoległy. (jest to na 100% wersja G2!) Program można zainstalować bez numeru seryjnego interfejsu, i używać do latania kontrolera podpiętego np. pod gameport. Nie uzyskamy wtedy niestety np. 8 kanałów proporcjonalnych :( .
Może przy wypuszczaniu RF G2 z interfejsem USB coś zmienili, ale mój RF G2 działa ok.
Jedyny ból to taki, że gość od którego odkupiłem program z interfejsem, przy rejestracji wpisał jakieś bzdury. Teraz nie pamięta co, i nie mogę zrobić upgrade'u. Ale od czego mamy e-donkey'a ;) .
Pozdrawiam.
Przemek Lewandowski (Sonix)
Reply to
Sonix
Mozliwe ze to kwestia wersji. Ja mam na USB (latali na niej koledzy w Pile) i tam chyba nie pujdzie inaczej
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
OCZYWISCIE ZE MOZNA........ STANDARTOWO PPJOY DO EMULACJI GAMEPORT Z COMA I PROGRAMIK DONGLE EMULATOR + Virtual Serial Ports Driver XP4 KABLA ZAMIAST NULL MODEM WSZYSTKO SMIGA PIĘKNIE..........
POZDRO
HANSON
Reply to
HANSON