Re: sprzedam Futabe FC28

Drogi Lukaszu Ty mieszasz poprzednio sprzedalem futabe FC 18 za ktora chciales dac az 300 zl a poszla za znacznie wiecej. A nie ma co porownywac Robbe Futaba z MX-16S maja koledzy na lotnisku . Po prostu nie ta klasa nie latales na takiej wiec nie masz pojecia o czym mowie. I znowu pomieszlaes :) to kolejne radio na ktorym latalem niedawno ale kupilem nowa , oczywiscie Futabe i ta jest na zbyciu. A jak nie bedzie chcial jej ktos kupic za cene mnie odpowiadajaca to bedzie druga awaryjna . Czyli Ty sobie lataj MX a ja nadal bede uzywal Futaby , zreszta na Futaba i JR lataja tylko mistrzowie F3A poniewaz mozna wlasciwie zmiksowac model . no to by bylo na tyle. Wiesz ja wole miec starego mercedesa niz nowego fiata :) Marek S
Reply to
Marek S
U¿ytkownik "Marek S" snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:gcuv9u$r17$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...
ps. MX16s jest produkowana W£A¦NIE przez wspomnian± przez Ciebie firmê JR dla Graupnera. Czyli posiadacze MX16 - bez obawy bo na takich W£A¦NIE lataj± MISTRZOWIE.
pozdrawiam,
buwi
Reply to
buwi777
hihi ... kazda liszka swoj ogon chwali :) Ale nadal uwazam ze to nie to . Wystarczy dotknac dragow i poruszac :) inaczej chodza moze to lozyska w potencjometrach ale ja wyczowam roznice . :)
Reply to
Marek S
Jak się wykosztowałeś na tą futabę, to teraz musisz dorobić do tego ideologię. A poza tym to nie nadajnik czyni z mistrza...
maniek.
Marek S pisze: > hihi ... kazda liszka swoj ogon chwali :) Ale nadal uwazam ze to nie to . > Wystarczy dotknac dragow i poruszac :) inaczej chodza moze to lozyska w > potencjometrach ale ja wyczowam roznice . :) > >
Reply to
maniek