Jak? ta?m? do EPP?

Witam!
Kupiłem sobie ostatnio troche pianki EPP, chcę zrobić latające
skrzydło.
Jednak żadna taśma pakowa nie chce sie trzymac tego EPP, jak
wy to kleicie?
Wyprobowałem co prawda ze 3 rodzaje tej taśmy, ale niektóre albo
wcale nie łapią materiału, albo bardzo słabo.
Trzeba jakąś specjalną stosować? A może znacie jakąś stronę, gdzie
będzie
ładnie pokazane i wyjaśnione jak zamontowac silnik, serwa i inne, oraz
jak to wszystko połączyc razem żeby działało?
Pozdrawiam,
Przemo
Reply to
Bishop Locke