jaki klej?

Witam
mam taki problemik, potrzebuje kleju, ktory po zastygnieciu: -bedzie bezbarwny -bedzie elastyczny ("gumowy")
-nie bedzie podlegal stalym odksztalceniom, ale bedzie wytrzymywal niewielkie obciazenia -stosunkowo mocny (jest to raczej wymog poboczny) -szybkoschniacy (to tez przezyje jesli nie bedzie takiej opcji) -jak najtanszy (ale przedkladam jakosc:))
z gory sliczne dzieki za wszelka pomoc
--
pozdrawiam

Piotru$
Piotru$ napisał(a):

......... Drogi kolego - jeden drobiazg - a co ten klej ma skliec ze sobą?? I ew. w jakich warunkach??? Jak powierzchnia? Bo na oko. np. klej montażowy, klej do drewna lub... silikon. Zawsze tez pytanie co to znaczy niewielkie obciążenie....
I tyle mojego w kwestii sztuki zadawanie pytan.
Krzysiek "kojot" Choroszko
Krzysiek " kojot" Choroszko wrote:

Faktycznie :/ Przepraszam bardzo za to niedomowienie.
W kazdym badz razie jesli chodzi o tworzywo, to bedzie: rzadko drewno, czesciej plastik i material (w dowolnej kombinacji).
Jesli chodzi o obciazenia.. Ciezko to jednoznacznie okreslic (z silomierzem tego obciazac nie bede ;)) W kazdym badz razie mniej wiecej tak, jakby powierzchnie utworzona przez ten klej probowac wcisnac palcem na glebokosc ok. 0,5 cm (jestem gotow nalozyc warstwe grubosci nawet do kilku milimetrow). W przypadku materialu klej bedzie go niejako usztywnial, ale calosc powinna byc elastyczna; w przypadku plastiku laczone krawedzie nie maja byc idealnie sklejone (usztywnieno). Lączenie ma umozliwiac niewielkie przesuniecie wzgledem siebie krawedzi sklejanych...
--
pozdrawiam

Piotru$
silikon?