jaki jeszcze klej do EPP ( easyglider)

chce przykleić coś do kadłuba , ale nie mam juz kleju do cyjanoaryli ani utwardzacza , potrzebuje odrobinke i nie ma sensu kupowac..... jakie kleje
nie wchodza w reakcje z EPP ( nie niszcza)? czy silikon sie nadaje ? chce tylko zamocowac uchwyt do aparatu / kamerki

Witam Easy Glider nie jest zrobiony z "czystego" EPP, stosują nieco podobne tworzywo. Nie mniej, jeżeli nie klej cjanoakrylowy, to UHU POR jeszcze się nadaje. Do kupiena w sklepach modelarskich. PP

W dniu 09.04.2010 13:37, PL(N)umber_One pisze:

Witam Całego EasyGlidera pokleiłem zwykłym uniwersalnym klejem polimerowym do styropianu kupionym w Castoramie. Posmarować obie klejone powierzchnie, docisnąć, rozerwać, poczekać aż klej lekko przeschnie i ponownie mocno docisnąć na dłużej. Kadłub na noc owinąłem gumą modelarską i do rana wysechł (kej był jeszcze lekko eleatyczny). Tylko usterzenie ogonowe wkleiłem na szybko wiążący klej epoksydowy (chyba to był bezbarwny poxipol) bo mi się nie chciało pół dnia trzymać wszystkiego aby się usterzenie nie "przekosiło" względem kadłuba.
Pozdrawiam Grzegorz

Rnica midzy UHU a polimerowym z Castoramy (Dragon?) jest taka, e UHU po wyschniciu jest elastyczne
Polimerowy adnie si kurczy, spoina prawie znika, ale po wyschniciu jest jak kamie - twardy, sztywny
Zasadnicza rnica jest take w cenie - UHU chyba 16 z, polimerowy ok 3 z
PMK