Jaki modul 2.4 gHz - do Graupnera MX-12

Witam! Co byscie polecali do tej aparatury? Jako ze padl mi odbiornik i coraz czesciej "wariuje" mi model na Wilanowie, chcialbym przejsc na 2.4, a moze
ktos z Was zamawia cos za oceanem i kupilbym tez dla mnie taki modul?
st.
Hej Polecam JETI ! Mam zainstalowane w MX16s Dlaczego jest OK?
1. Możliwość konfiguracji sprzętowej 2. Stabilność pracy 3. Duża gama urządzen JETI 4. Prostota obsługi 5. Niezawodność (z tym to bywa róznie narazie złego słowa nie powiem ja jestem zadowolony) 6. Telemetria + możliwość wgrania odpowieniego softu wg upodobań (jak ktoś umie sobie napisac) standardowy soft do MGPS-a tylo czyta dane brak interpretacji
Dlaczego nie jest OK ?
Troche kosztują te wszystkie klocki

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6407 (20110824) __________