Problem z ASP 46 Leo

Witam i prosz bra modelarsk o pomoc. Mj Asp 46 Leo adnie pracuje na niskich obrotach na wysokich rwnie. Przy nagrzanym silniku ganie
w trakcie dodawania gazu. W silniku nie byy robione modernizacje, jest czysty i szczelny, paliwo bez zmian ( 5% nitro). Co moe by przyczyn. Za kilka dni koczy mi si urlop a ja jeszcze nie lataem. Prosz o rad. Pozdrawiam
W dniu 2011-08-22 15:49, Parasolo pisze:

Myślę, że powinieneś zainteresować się regulacją gaźnika, a dokładniej iglicą wolnych obrotów. Ona odpowiada za wolne obroty, ale przede wszystkim za przejście z niskich na wysokie i odwrotnie. Jeśli dodanie gazu powoduje nagłe "odcięcie" silnika to trzeba dać więcej paliwa igłą wolnych obrotów. Jeśli "odcięcie" następuje po obniżeniu obrotów przy dodawaniu gazu i słychać "cztero-taktowanie" czy krztuszenie, należy dać mniej paliwa igłą wolnych obrotów. Nie mam żadnego ASP-a, ale jak wskazują moje doświadczenia, wolnych obrotów wcale nie reguluje się iglicą wolnych obrotów. Ona ma dawać dobre przejście silnika z wolnych obrotów na wysokie i odwrotnie. Wolne obroty znajdą się same, gdy doregulujesz minimum otwarcia przepustnicy. Zobacz też to: http://tszepak.dyndns.org/~komarkus/model/mvvs.html