jakie kolory pancerki USA z II WŚ?

Heja,

Jako początkujący modelarz potrzebuję trochę podstawowych informacji o malowaniach pojazdów USA z II WŚ. Konkretnie chodzi mi o to, by na stronie od razu były informacje z symbolami farb jakie można użyć (olbo chociaż nazwy malowań). Trochę googlowałem ale niestety poległem ... Jakbyście mi zapodali parę linków byłbym bardzo wdzięczny.

Z góry dzięki

JP

Reply to
Johny Profit

Dnia 2004-12-04 17:26, Użytkownik Johny Profit napisał:

Zasadniczy kolor pojazdów armii (Europa i USA) - Olive Drab (Pactra A114 lub A30, Modelmaster 1711, Humbrol 155) Marine Corps (Pacyfik i USA) - Marine Green (Pactra A32, Modelmaster

1712, Humbrol 105). W sprawie pojazdów używanych w Afryce nie potrafię pomóc. Pacyfik - armia prawdopodobnie tak samo jak w Eiropie i USA, ale pewny nie jestem.

BTW na ile różnią się odcieniem Pactry A114 i A30? Obydwie farby są opisywane jako "olive drab".

Reply to
Michal Grodecki

Użytkownik Johny Profit napisał:

Rzuć okiem tu:

się wolno, ale parę fajnych informacji znaleźć powinieneś.

Pozdrowionka ZzB

Reply to
ZzB