Jan Jozwiak

Andrzej napisał(a):

:-((((

Jan Jozwiak byl moim (a tkaze np. Jarka Hajduka) instruktorem w Palacu Mlodziezy. Mial swoja specyfike, ale dorobil sie chyba niezlego grona wychowankow. Sporo nas nauczyl. Spotkalem go dwa lata temu na zawodach na Bemowie, gdzie zreszta spotkalismy sie w licznym gronie dawno nie widzianych uczestnikow modelarni sprzed dobrych 20-25 lat.

Qrde, szkoda....

Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko

Heh, ja chodziłem do pokoju obok, do śp.Waldemara Salacha. Pamiętam wiszące na ścianie Ich modele do wyścigu zespołowego na uwięzi, przeważnie mieścili się w pierwszej trójce Mistrzostw Polski... Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3